Rack-servrar?

Thord Nilson thordn at stacken.kth.se
Tue Apr 5 07:35:43 CEST 2011

On Tue, 5 Apr 2011, Ian Delahorne wrote:

> Eh, ok, så det är en kompileringsfarm som används lite då och då av HP för nåt? Vad exakt gör den?
>
> /ian

En fråga är om detta är förenligt med stackens avtal med kth/nada om
nätanvändning? Förut var det så att man måste vara medlem
i stacken OCH ha skrivit på ett avtal med kth/nada för att få köra
på en dator som är ansluten till stackens nät.

Ev har det ändrats på senare tid, men jag har inte hört nåt om nån sådan
ändring, så det kan vara värt att kolla upp.

/Thord.