Gameboy-musik natten onsdag/torsdag?

Ove Ridé nitro2k01 at gmail.com
Fri Apr 1 12:34:09 CEST 2011

I förrgår natt, alltså natten onsdag/torsdag, var jag på KTH för att
jag spenderade natten på Elab, elektronikföreningen. När jag letade
läskautomat så hörde jag jag chip-musik, kanske gjord med LSDj, som
kan ha kommit antingen från Escapen eller Tolvan. (Vet ej säker vilken
lokal - jag stod ju i korridoren bakom.) Var detta bara någon låt som
spelades av en DJ, eller hade någon bjudit in en artist för att spela
live? Någon som vet?

/Didrik

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Blog: <http://blog.gg8.se/>
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----