Förnya stacken?

Per Eriksson perixon at perixon.nu
Fri Apr 1 10:50:05 CEST 2011

On 2011-04-01 10:03, Gabriel Kihlman wrote:
> Låter som du inte suttit i en styrelse någon gång. De har redan haft ett
> styrelsemöte på sin fria tid. Klart de är trötta. Bättre att säga till
> innan så att de kan sätta upp en punkt på sin agenda för diskussion.

Jo, Magnus har suttit i stackens styrelse. Magnus, hur många
styrelsemöten var du med på under din tid i stackens styrelse? Hur många
timmar la du ner på stacken som styrelseledamot?

Som jag förstod det när jag frågade efter styrelsemötet igår så planeras
det ett möte efter det kommande extra vårmötet som
> De lägger redan ner massa tid och energi och gör det hela tiden. Du
> skriver lite emails över loppet av några dagar..
>
> Ett förslag; samla de personer här som du tycker verkar vilja ändra
> saker. Kalla till ett möte, kom upp med konkreta förslag där ni själva
> gör saker IRL, presentera det för styrelsen eller för listan. Gör lite
> förarbete, visa att du menar allvar.

Bra talat!