=?iso-8859-1?Q?V=E5r_fasta_IP_p=E5as_inte, _koll_p=E5_vad_som_h=E4nt_=3F?=

Catrin Eriksson caty at kth.se
Wed Nov 24 18:15:37 CET 2010

Hej, ledsen att störa. Jag testade for-support men har hört att ni tråkigt nog är en aning underbemannade så det verkar inte vara lika effektivt som för några år sedan.

Vi på THS Radio är oroade över att ni inte verkar annonsera stream.thsradio.se mot den fasta IP vi fått tillgång till.
Finns det hopp om att ni har baskoll på vad som hänt och om det snart rättas till ?

Vi klurar på att flytta det som ligger hos er till min privata yta men vår server med fast IP kommer fortfarande att stå kvar. En fördel blir väl att vi efter flytt kommer att sköta såväl alias som annonsera vår server själva, men jag behöver lite tid att administrera upp det hela varför vi i dagsläget förlitar oss på hjälpen ifrån er. Hopp om snart besked ? Det känns tråkigt med alla som skickar e-post om att de inte når Think Globally Radios podcast, de miljörelevanta diskussionerna är ju enormt uppskattade. Dessutom ser vi gärna att intresserade studenter får lyssna på studentmagasinet Trafikplats Nymble även om de föredrar Internet framför 95,3 MHz.

Må så gott och tack på förhand

\Catrin
www.thsradio.se