Sökes: Gamla järn...

Felix Hansen cl3mens at gmail.com
Sun Nov 28 23:11:49 CET 2010

Hai,

Som en mycket inaktiv listanvändare och stackenmedlem så tänkte jag
skicka ut en liten efterlysning:

Jag samlar på äldre servrar och workstations med annat än x86-proppar.
För närvarande så är det mest Sun/4 och två små VAX i samlingen. Alla
Sun-maskiner är intressanta, likaså alla VAX som upptar max ett standard
19"-rack. ;) Även andra lustiga *NIX-maskiner, PDP-er och annat skoj kan
vara intressant. Terminaler och andra bra tillbehör tackar jag sällan
nej till heller.

Vi kan idka välgörenhet, byteshandel eller kontanta transaktioner
beroende på vad du har. Kan släppa lite Sun/4-maskiner eller möjligen en
DEC AlphaServer DS20 som byte, eller x86-prylar (hurra!).

//Felix