Student-SM

Magnus Danielson magnus at rubidium.dyndns.org
Wed Mar 31 20:59:28 CEST 2010

Hej Anna!

Anna Larsson wrote:
> Hej
>
> Jag skickar detta mail på chans för att kolla om det finns någon/några
> hos er som även är sportintresserade. Vi på KTH-Hallen är värd för
> Studentiaden, Student-SM i 5 olika sporter 7-9 maj. Se studentiaden.se
> för mer info. Vi beräknar få 800-1000 deltagande studenter från hela
> landet under tävlingshelgen.
>
> Vi kommer hålla till i Täby, i och omkring tibblehallen. Jag undrar om
> det finns någon som kan hjälpa oss med den tekniska biten. Det är ju
> mycket matchresultat, spelschema och info som ska spridas och detta
> [...]
Kul ide!

Jag skickar detta till stacken at stacken där eventuellt intressanta
medlemmar får infon.

Det behövs nog några personer som gör det här. Jag tror att för det i
sig inte innebär egentliga tekniska problem för många stackare, utan
snarare praktiska saker som skall göras. Det skall göras på 5 veckor.

Jag kan idag inte lova någon tid själv, men det kanske finns fler som
gillar iden?

MVH
Magnus