Pine problem not solved!

Kenneth Norberg Nilsson knn at kth.se
Sat Oct 11 21:37:48 CEST 2008

Hej!

Jag hat tjatat länge om att e-post klienten Pine inte fungerar mot den nya webmail-servern.
Varför sätter ni inte upp GASSP på era mail-servrar ?
Ni borde faktiskt fixa så att åtminstone en av realmerna på NADA kan snacka med mail-servern, mot köp av biljett.

Jag antar att SupportCentret (ITE) inte kan så mycket Unix.
Därför vore det mycket uppskattat om ni kunde förmå dem med resurser så att de fixar problemet med webmail-servern.

Det är inte kul att sparka igång en hel webläsare bara för att läsa sin epost i skalmiljön här på NADA.
Hoppas ni förstår hur irriterande det är.

/Kenneth