autentisiering kth student

Nina Hagman nino at kth.se
Mon Jan 7 17:31:53 CET 2008

Hej

Jag undrar om någon på stacken som vet vem eller vart jag kan vända mig
för att få information om vad som hänt med inloggningssidan som kåren
använt på kårens boktorg? Den verkar ha slutet existera och därmed går det
inte för studenterna att logga in på boktorget längre. Jag byggde
boktorget för några år sedan och har inte haft att göra med kårens
websidor sedan dess. Det var strax efter att Albin Rangefelt snickrat ihop
kårkatalogen och gjort ett curl-php-skript som kunde användas för
kth-studenter att logga in med sitt kthid. Jag "lånade" skriptet och
modifierade det lite, satte in det i kårens boktorg. Jag har även mailat
Albin, inte fått något svar än, vet inte om han finns att nå på sin
kthmail längre. För länge sedan hade kårens webbgrupp möte med Rasmus och
Vladimir där vi bland annat diskuterade skriptet. Kanske ni vet vart jag
kan vända mig för att få reda på vad som hänt med inloggningssidan?

Tacksam för all hjälp jag kan få att gå vidare med problemet :)

MVH
Nina Hagman