Datorbutiken.com konkursutforsaljning

mdicander mdicander at gmail.com
Thu Dec 11 18:04:13 CET 2008

Hej Stacken.

Angående utförsäljningen på lördag. Det här är inventering på
utförsäljningen (troligtvis inte priserna som gäller dock):

http://www.hamilton.se/swe/office/Shoppingsajterna.asp

En hel del skräp (som väntat) men också möjlighet att fynda stort i form av
skärmar, chassin, grafikkort och liknande.

MVH
Marcus Dicander