Datorbutiken.com konkursutforsaljning

Ronny L Nilsson rln at stacken.kth.se
Mon Dec 8 10:21:23 CET 2008

Jag bor i Malmö så jag funderar på att gå dit...  :)   Dock, enligt en
av kommentarerna i IDGs forum så är det redan utplockat:

"Var inne en sväng på JME Mobilia helgen före konkursen. Det var väldigt
utplockat och loppisvarning redan då, det stod stora bord med gammalt
dataskrot med röda prislappar."

/Ronny