Config in Pine utility

Ian Delahorne ian at stacken.kth.se
Wed Aug 6 16:12:09 CEST 2008

Det står inte i RFC:n. RFC:n säger att det är upp till destinationen
att göra hur den vill och att det är enbart upp till destinationen att
avgöra vad som ska göras med local-part (RFC2821 2.3.10).

Däremot är det en option man kan slå på i vissa MTA:er att tolka +, -
eller . som separator för att arkivera i olika mailboxar.