Kommentarer i e-post.

brohm brohm at comhem.se
Sun Jun 17 12:44:06 CEST 2007

Kära Stacken,

Jag har grälat i åratal med min kollega och behöver stöd för min tes, hur ett svar med kommentarer till E-post bör se ut.

Jag har den uppfattningen att när man svarar på e-post, orginaltexten skall finnas med (efter svarstexten) så att mottagaren vet vad svaret han erhåller är svar på, och att texten under "you wrote" inte ska röras/ändras överhuvudtaget.

Således ska svaret med eventuella kommentarer i sin helhet stå före "you wrote".
Se bilaga "Jag fick nyligen detta meddelande som SMS.rtf"

Med hopp om ett svar, positivt eller negativt.

PS
    Jag har nog inte betalt medlemsavgift det senaste året.
DS

/bror
.