OPEN GL :

||| Jonas Hollén ||| hollen901 at hotmail.com
Sat Jan 27 15:18:55 CET 2007

Jag har för mig att det också finns ett, numera officiellt registrerat,
programmeringsspråk, som heter F. Är det någon som vet mera om F? Det skall,
enl. säker källa, ha, någon, minst 1, association med AI. F relaterar även
till linjära algebrasika algoritmer samt till datorsystem, datorarkitektur
och dataspelsprogrammeringsutv.
Trevligt att även AI-Språket Lisp har språkbindning till OPEN GL.

Med Vänliga Hälsningar,
Jonas Hollén
KTH