sponsring utav sunray

psychad@pseudohacker.org psychad at pseudohacker.org
Tue Jan 23 14:01:21 CET 2007

On Tue, 23 Jan 2007, Harald Barth wrote:

> Abomannen får gärna själv kommentera ;-). Men som sagt, i motsats till
> dig så har vi ingen bra fungerande desktopenvironment än. Inte heller
> har vi nån PC server med mycket RAM. Så ja, det vore ju gulligt med
> SunRayar, men jag vet inte hur så att säga...
>
> Harald.

Ja sorry, jag kom på det liksom så där när brevet gick iväg att det var
lite smygdrygt att formulera som jag gjorde. Vi får skylla på min
sedvanliga sociala osmidighet som jag är övertygad om att alla tekniker
har.

%-)

Vet du vad Harald? Det är bara du och jag som pratar om SunRay nu. Ingen
annan pratar. Om ingen annan säger eller driver på det här kan vi ju dra
slutsatsen att det inte blir något eftersom någon av oss två kommer ju
inte sätta upp systemet till den andre...

/Psychad