sponsring utav sunray

psychad@pseudohacker.org psychad at pseudohacker.org
Mon Jan 22 13:46:36 CET 2007

On Mon, 22 Jan 2007, Ian Delahorne wrote:

> Sunray utan kort är skittrist. Blir lika ledsen varje gång jag sitter på
> NADA's sunrayar och inte kan bara rycka kortet för att ta med mig
> sessionen (vi kör SunRay på jobbet)

Du vet väl att det är ganska många kort du kan använda. T.ex. ett idkort,
kanske ett CSN-kort, sunray-kort, eller jobbets kort. Jag gillar kort
själv. Men att ställa Sun Rays på stacken och sen ge kort till alla på
Stcaken kostar _pengar_. Men att bara ställa Sun Rays... Sen kan ju man ha
med sitt eget kort och lägga sessions på kortet oavsett om
uspsrungssystemet har kort eller inte.