Byta bild inför mottagningen

Katarina Karlgren katy at kth.se
Tue Aug 14 12:09:42 CEST 2007

> Hej Stacken!
>
> Vi utgör i år Föhseriet, dvs de elaka i Fysiks Mottagning, och skulle
> behöva er hjälp att byta våra xfinger-bilder till vår Föhsarlogga.
> Såvitt vi har förstått ska detta inte vara så svårt för er att göra.

Jag har för mig att DASK brukade hjälpa till med sånt. Evebtyuellt kan
kanske SVL hjälpa till?
Man ska också kunna peta om det där alldeles själv men jag kommer inte
riktigt ihåg hur man gör.
Något i stil med att gå in i filen .finger (.xfinger ?) och ändra pekaren
på bilden så att den pekar på loggan istället.

Katarina