Sveriges rotserver

Magnus Lindkvist nauir at hotmail.com
Wed Apr 4 14:23:10 CEST 2007

Jag förstår fortfarande inte, kan du peka på något konkret där en
windowsklient (*) går till en root-dns för att uppdatera/registrera sig? Om
så är fallet så måste naturligtvis en ändring göras.

Magnus

* = tala gärna om vilka versioner av Windows också.

PS
Jag kan inte bara skicka en PDF och säga "fixa" till Redmond
DS