Alexander Boström abo at stacken.kth.se
Fri Sep 15 20:33:18 CEST 2006

Hej!

Jag tror inte att support at stacken.kth.se finns nu heller. Det finns en
for-support at stacken.kth.se men det är onödigt att skicka både till den
och till postmaster at stacken.kth.se. stacken at stacken.kth.se är typ alla
medlemmar eller så, det är rätt onödigt. (Jag behåller den nu eftersom
det är svårt att sluta när man väl börjat...)

Och Subject-rad är nog bra...

Tolkning av bilagan:

     1. Döp om listan naringsliv at ths till naring at ths.
     2. Skapa ny lista naringsliv at ths som går enbart till dig.
     3. Skicka alla mail till naring at ths med Reply-To naringsliv at ths.

Korrekt?

/abo