Ang e-post till listan näringsliv

Josefin Viidas josefin.viidas at ths.kth.se
Wed Sep 13 09:01:19 CEST 2006

Hej Stacken!
Finns det något sätt att komma undan problemet som beskrivs nedan? Jag förstår inte var någonstans jag gör  en inställning för att slippa detta? Eller rättare sagt, är det möjligt för mig att göra det? Kan jag avaktivera funktionen"skicka e-post till listan"? Var och hur gör jag det i så fall?
Tack för hjälpen!
/Josefin