AFS server och FreeBSD

Pontus Stenetorp ninjin at kth.se
Sat Oct 28 15:25:49 CEST 2006

Aj, lite surt nar man inte kor nagot annat an FreeBSD pa sin desktop.
Hade tankt att ha en filserver pa mitt hemnatverk och sedan smidigt na
dem med ett sakert filsystem. Sedan vetskapen om att Stacken kor AFS och
att hela iden med AFS tilltalar mig gjorde att jag kollade om det gick.

Blir val att kolla hur illa NFS ar nu, utan klient kan det inte bli
mycket. Tack for all hjalp ^^

Pontus