AFS server och FreeBSD

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Sat Oct 28 15:04:40 CEST 2006

 PS> Jag har hittat en gammal artikel pa FreeBSD.se som sager "OpenAFS
 PS> klient/server för de flesta operativsystem, dock fungerar inte FreeBSD
 PS> klienten ännu men servern har jag kört i några månader utan problem."

Tillägg vad gäller klienten:

Arla (den andra klienten) funkar utmärkt på FreeBSD 5.x.  Om man av
någon anledning vill köra 4.x så fungar gamal arla, men ny kanske är
tveksamt, och vill man köra 6.x så funkar i nuläget ingenting ...

--
Rasmus Kaj <rasmus at kaj.se> -- http://www.stacken.kth.se/~kaj/
Talk sense to a fool and he calls you foolish. -Euripides