Hjälp med Dsektwebben behövs (Seagat

Harald Barth haba at pdc.kth.se
Wed Oct 11 17:45:54 CEST 2006

> Tror inte värme är relevant i fallet. Någon får gärna visa mig i form av
> statistik hur mycket den drar och varför det är problem för oss.

Därför att vi behövde stänga av saker manellt när vi nödkylade för
en vecka sedan. Det är relevant. Den maskinen har extremt dålig
load/värme faktor. Jag vill inte behöva tänka 2 ggr ifall jag drar
igång en kul 250 bara därför att vi kör en massa på egna hårdvaror
(discoboll, boot, våra vldb, alla mail, alla webb).

Harald.

Inte än. Ni är välkommna att testa, finns 2 Sol10 maskiner.

> Ja specialversionen av PHP,MySQL osv.

Så hur mycket smärta är det att fixa? Hur mycket smärta är
det om den kvarvarande disken pajjar nu?

> Tycker ni har blåst upp jätteproblem utav en stackars disk.
>
> 9GB-diskar kan vi visst köra på, det tar inte lång tid heller att
> ghosta/spegla över innehållet utan att behöver installera om.

NÄDK.