Re: [brus] [Fwd: Maj-skämt?]

Didrik Madheden didrik at kth.se
Wed May 31 16:12:02 CEST 2006

Visserligen går jag inte E, så jag använder inte de salarna, men det
låter onekligen som ett dumt toppstyrt beslut. Kanske vore en idé att
skriva en protestlista?

                                                        /Didrik Madheden

PS: Jag cc'ar detta till stacken också.

On 5/31/06, Daniel Kahlin <daniel.kahlin at netinsight.se> wrote:
> Det är ett skämt va?
>
> /Danne

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
The blog  of nitro2k01: (New URL!)<http://soundandcomplete.wordpress.com/>
Saliga äro de som kan stava till 2k01!         Sniphpha sniphph!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----