Ny mailinglista för elektroniska musiker

Didrik Madheden didrik at kth.se
Tue May 30 23:59:32 CEST 2006

På grund av en fråga på en annan mailinglista fick jag iden att skapa
en lista (På svenska) för experimentella digitalmusiker. Därför fiskar
jag helt enkelt efter medlemmar på brus- och stacken-listorna. (Detta
mail går till båda listorna) Eftersom listan är nystartad är det
kanske svårt att försöka gissa exakt vad medlemmarna kommer snacka,
men en gissning är att det kommer komma upp frågor ang.
signalbehandling och liknande, varför det skulle passa om någon/några
medlem/mar hade kunskaper inom sådana områden.
Nu ska jag inte babbla på. Om andan faller på att gå med, så görs det
genom någon av följande vägar:
<sxdm-subscribe at yahoogroups.com>

                                                            /Didrik Madheden

--