Re: Mitt konto är spärrat

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Thu Mar 2 15:23:46 CET 2006

 JB> Mitt konto verkar spärrat. Jag var lite sen med medlemsavgiften men
 JB> betalade in den i söndags så det borde väl ha kommit fram nu?

Vår kassör jobbar ju (liksom övriga medlemmar) ideellt, så det kan ta
ett tag från det att du betalar till det att betalningen är
registrerad hela vägen ...

 JB> Mitt användarnamn: joab
 JB> Går det att sätta tillbaka mitt gamla lösenord eller måste jag komma
 JB> in till er och fixa ett nytt?

Jag har aktiverat ditt konto för en månad till, tills dess borde
kassören (Hej Tom!) hinna sätta fram datumet "på riktigt".

Det är "principalen" som expirerar, inte lösenordet, så du behöver
inte ett nytt lösenord (däremot är det ju alltid bra att tänka över om
man verkligen har ett säkert lösenord och om man inte har haft samma
lite väl länge).

--
Rasmus Kaj <rasmus at kaj.se> -- http://www.stacken.kth.se/~kaj/
If I look confused it's because I'm thinking. -Samuel Goldwyn