[brus] [Fwd: Maj-skämt?]

Magnus Lindkvist nauir at hotmail.com
Sat Jun 3 10:04:05 CEST 2006

Jo det är ju bra att man fattar hur saker fungerar och kan tex lära sig
kopiera en fil i unix :http://wlug.westbo.se/humor/ljud/Unix.wav

Jag fick fortfarande inget bra svar vad som är kontraproduktivt med Windows?
Är det inte så att detta är en diskussion om två olika system, med två olika
designmål som fyller olika behov?

Magnus