[brus] [Fwd: Maj-skämt?]

Åke Nordin moose at enting.se
Thu Jun 1 07:55:39 CEST 2006

Didrik Madheden wrote:
> Visserligen går jag inte E, så jag använder inte de salarna, men det
> låter onekligen som ett dumt toppstyrt beslut. Kanske vore en idé att
> skriva en protestlista?
>
>                                                         /Didrik Madheden

<pyttemjukt vansinne raderat>

När till och med korvfabriken har satsat seriöst på att ta fram ett
Linux-alternativ till kontors-windows-klienten (komplett med alla
applikationer, fungerande i stort sett likadant), och på flera håll
börjar överge andra Unixar till förmån för Linux i
utvecklingsmiljöerna, så låter detta som patenterat idiotiskt och
en skrivbordsprodukt som aldrig borde ha fått komma mer än två meter
från beslutsfattarens papperskorg. Jag vidarebefordrar till en jag
känner på Research, ifall en diskret upplysning om utbilningsbehovet
från välplacerad källa kan göra någon nytta.

--
  .
  Ake Nordin <moose at enting.se> Unix/net geek, independent consultant.