... och idag skall vi installera kx på Windowsdatan

Åke Nordin moose at enting.se
Wed Aug 30 23:56:49 CEST 2006

Harald Barth wrote:
> Och inte en enda feedback har jag sett. Oväntad.
> Harald.

Inte hunnit installera än, hinner nog inte förrän på fredag
(enda windoze-datan jag använder finns på jobbet, och jag
har haft riktigt jobb i överflöd utom när jag varit på
rymmen hos diverse läkare).

Jag skickade dock vidare till Erland F och Linus K (UPAP-gänget),
tror att de är lite intresserade iaf...

--
 .
 Ake Nordin <moose at enting.se> Unix/net geek, independent consultant.