[Fwd: Kårens dag!] - Behöver er hjälp

Bjorn Leffler tigger at stacken.kth.se
Wed Aug 23 23:22:25 CEST 2006

Per Eriksson wrote:

>Du har  helt klart en poäng där. Man måste helt klart skapa ett upplägg
>som gör att stacken ställer sig där med kul utrustning från MS och
>kanske nån MS-banner och inte bara en mässmonter från MS med en
>stackenskylt i ett hörn. Jag skulle önska att styrelsen diskuterar
>igenom upplägget med Magnus och så att det blir en bra lösning för alla.

Jag tycker det är toppen att visa upp lite roliga Microsoft leksaker för
att dra nya medlemmar till Stacken. Lite fler nollan kan vi behöva och
gärna såna som kan annat än *nix. N0llan kan ju knappt använda *nix när
dom börjar på kth, så varför inte locka med lite kul windowsprylar.

Magnus, det vore toppen om vi kunde visa en Xbox360 med devkit/hemgjorda
spel. Kanske nästa år, när hembrännarkittet släppts...

/ Tigger