[Fwd: KXrens dag!] - BehXver er hjXlp

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Wed Aug 23 19:33:48 CEST 2006

 PE> Det vore förstås trevligt att ha med en lite mer "nördig" hörna
 PE> med blandad kul hackig hårdvara med fria OS etc som jämnvikt.

Naturligtvis ska det vara det!  Jag kommer ju att vara där! :-)  Vad
gäller "hackig hårdvara" har jag ingen aaning, men alla är välkomna!

Än så länge verkar det vara Vladi, Jag och Magnus som kommer.  Någon
mer som vill vara med och träffa n0llan?

 PE> Däremot skall man nog klarera det med ansvariga för kårens dag
 PE> och nymble/kåren i allmänhet vad som gäller för sponsorer och
 PE> utställningar så ingen blir ledsen där.

Om det varit frågan om att Stacken ger Microsoft utrymmet för att göra
reklam för sig själva så skulle man nog behöva cleara det med kåren
(och jag själv skulle ha varit starkt negativ).  Men nu är det inte
det.  Det är frågan om att Stacken gör reklam för sig och sin
verksamhet.

För att göra det tar vi med lite olika prylar, både från jobb och
privat.  Och visst får det framgå att prylarna är utlånade som "spons"
av företagen.

Om någon tycker att det verkar bli för mycket microsoft:  Bästa sättet
att motverka det är att se till att vi har mer andra balla prylar att
visa upp, inte att begränsa mängden microsoftprylar!

--
Rasmus Kaj <rasmus at kaj.se> -- http://www.stacken.kth.se/~kaj/
Real Users hate Real Programmers