[Fwd: KXrens dag!] - BehXver er hjXlp

Vladimir Bogodist vladib at kth.se
Wed Aug 23 12:12:09 CEST 2006

Ian Delahorne wrote:

> Mycket bra fråga. Jag undrar också varför inte folk har gjort så. Har
> man bara en sponsor som är aktivt intresserad så blir det ju så att det
> är de som ställer upp på kårens dag med en massa saker.

Jadestone förser Stackens Kårens dag med prylar, andra året i rad, :-)
Borde kanske ordna en liten Jadestone banner.

Och sluta tjafsa varandra om sponsring, vad som är lämpligt, vad som är
inte lämpligt. All PR är bra PR!

Alla som har Stacken-anknytning får ställa upp. Vår förening har inte
åtagit sig något särskild religion, alla får uttrycka sina åsikter. Vi
har dessutom en unik tekniskt frihet som många andra organisationer och
föreningar saknar/inte förstår.

Jag anser dessutom att i slutändan är det ändå det praktiska arbetet som
räknas inte enskilda nördens stolthet.
Jag tror att problemet är dålig kommunikation mellan våra projekt -
kanske bra utgångspunkt för fler föreläsningar.

Som sagt, spara på era religionskrutet och koncentrera er på hur vi kan
hjälpa varandra på måndag. Ni får gärna förespråka er relgion till
n0llan men lås inte hela Stacken till det.

Mvh Vladi
Vladimir Bogodist                     vladib at kth.se

M.Sc. student	 Royal Institute of Technology (KTH)
Computer Science & Engineering    Stockholm, Sweden

Chairman                 Stacken Computer Club (KTH)