[Fwd: KXrens dag!] - BehXver er hjXlp

Ian Delahorne ian at stacken.kth.se
Wed Aug 23 11:44:04 CEST 2006

Magnus Lindkvist wrote:

> Det är en sak att komma med konkreta förslag på hur vi skall pocka på
> n0llans uppmärksamet alt. ha en teologisk diskussion IGEN. Stacken är en
> datorförening, alla är välkommna, eller?

Ja. Samtidigt så vill man inte ha för mycket "Microsoft Roadshow" över
det hela.

Plus att Excitera kommer att ha ungefär allt det som du räknar upp plus
säkert mer, i och med att de 1) är ännu mer jävelsponsrade av MS och
DICE/Starbreeze 2) har hand om KTH Game Awards. Och så har de blinkande
lampor.

Men i slutändan är det den som gör själva jobbet som får tycka. Jag
kommer stå med Radionämnden, så jag lägger mig inte i.

/ian