[Fwd: Kårens dag!] - Behöver er hjälp

Magnus Lindkvist nauir at hotmail.com
Wed Aug 23 11:09:36 CEST 2006

Det är en sak att komma med konkreta förslag på hur vi skall pocka på
n0llans uppmärksamet alt. ha en teologisk diskussion IGEN. Stacken är en
datorförening, alla är välkommna, eller?

Det är väl inte helt orimligt att de som sponsrar stacken med hård och
mjukvara får ett visst utrymme också? Varför inte ringa de andra sponsorerna
och fråga vad dom kan ställa upp med? Ifall det måste vara en 1-1förhållande
av det vi visar i montern och det som finns på stacken så är det bara att
slita ut alla servrar som vi har och konka över dem till montern.

Jag har en viss erfarenhet av hur man driver en monter och får folk
intresserade, det primära är att få folk att ta en diskussion med de som
står i montern - vilket tror ni drar mest folk, en BSD consol eller en Xbox
360? Kan man ha båda?

magnus