Nya maskiner.

Magnus Danielson cfmd at bredband.net
Mon Apr 10 19:03:31 CEST 2006

From: Harald Barth <haba at pdc.kth.se>
Subject: Re: Nya maskiner.
Date: Mon, 10 Apr 2006 18:53:37 +0200 (MEST)

> Check, då var det två som reagerade. Xen är nog IP66 men kanske inte IP77
> vilket man vill ha för sin KDC.

Precis. Jag vill kunna dumpa min KDC i Marianergraven utan att den skall
springa läck. Helst efter att ha dumpats från geostationär bana rakt ned i
drickat liksom.

Sen vete fåglarna om man egentligen behöver separera med XEN heller, men det är
en annan sak. Verkar mest vara bortkastade CPU cykler, men men.

MVH
Magnus