Eurobsdcon

Martin Nilsson martin at mullet.se
Sat Mar 14 07:49:59 CET 2015

On 2015-03-13 22:33, Fredrik Pettai wrote:
> Hej listan,
>
> Vi är några stycken från universitets- & fd. universitetsvärlden som håller
> på att planera för EuroBSDCon 2015 på SU (Stockholms Universitet).
> Det är JJ som tog på sig uppdraget, och eftersom ni redan börjat diskutera
> det, så kan passa på och fråga om någon på listan är känner sig manad av
> att hålla i en presentation, sponsra konferensen eller jobba som funktionär
> /volontär?
>
> Ragge (hejsan!) har lovat att skicka in ett presentationsförslag gällande
> [...]

Hej,

Jag har mailat sponsors at eurobsdcon.org att vi kan vara intresserade att
sponsra något.

Mvh,
Martin

--
Martin Nilsson, CEO, Mullet Scandinavia AB, Malmö, SWEDEN
E-mail: martin at mullet.se, Phone: +46-(0)708-59 99 91, Web: www.mullet.se

Our business is well engineered servers optimised for FreeBSD & Linux