Eurobsdcon

Fredrik Pettai pettai at nordu.net
Fri Mar 13 22:33:47 CET 2015

On 13 Mar 2015, at 12:22 , Martin Jernberg <hackerbittin at googlemail.com> wrote:

> Hemsida och sådär har dyklt upp nu.:
>
> https://2015.eurobsdcon.org/

Hej listan,

Vi är några stycken från universitets- & fd. universitetsvärlden som håller
på att planera för EuroBSDCon 2015 på SU (Stockholms Universitet).
Det är JJ som tog på sig uppdraget, och eftersom ni redan börjat diskutera
det, så kan passa på och fråga om någon på listan är känner sig manad av
att hålla i en presentation, sponsra konferensen eller jobba som funktionär
/volontär?

Ragge (hejsan!) har lovat att skicka in ett presentationsförslag gällande
statusuppdatering PCC samt ev. en bonuspresentation, hans hobbyprojekt att
porta BSD 2 -> DG-NOVA (16 bitars arkitektur), om jag minns rätt?

Om in är intresserade av att hjälpa till så kan jag sätta er i kontakt med
JJ (om ni inte känner honom redan dvs.)

Mvh,
/P