Slackathon 2011 - OpenBSD-konferens

Janne Johansson jj at stacken.kth.se
Tue May 24 13:58:40 CEST 2011

Om ni inte blivit spammade av den infon innan så kommer här en
extra påminnelse om att Slackathon - den nästintill årliga
OpenBSD-konferensen - går av stapeln den 6:e Augusti på Stockholms
Universitet.

Som innan är det fritt inträde, så att ni ska kunna donera så mycket
som möjligt till OpenBSD/OpenSSH istället för att berika mitt liv.
Ingen föranmälan krävs, men de som vill ha den fria middagen får maila
mig och förvarna så jag vet hur många som vill ha, och ifall man vill
ha vegan-versionen av maten.

I övrigt håller programmet på att växa fram. Har du nåt relaterat till
fri kod, fria OS eller "den optimala längden på elliptiska
kurv-nycklar" som du vill prata om på konferensen? Maila mig så ser vi
om vi får in det!

URL => http://www.slackathon.se:2011
Äldre slackathon-webbar på port 2006 -> 2009.

--
"Backwards compatible" means: "if it isn't backwards, it's not compatible."