OpenBSD FW/Wifi AP HW

Björn Wallentinus bjorn.wallentinus at abc.se
Fri Apr 24 10:36:12 CEST 2009

Hej,

kör inte Wifi på min så den biten har jag ingen koll på, kör bara med två
nätverksinterface som en enkel brandvägg. Det funkar fint i alla fall, har
kört sen september. Gjorde det enkelt för mig och installerade OpenBSD på
CF kortet via min kortläsare i datorn och sen stoppade i kortet i Alixen.

Köpte allt från http://www.tronico.net/ i Tyskland.

Mvh Björn