Klibbiga tangenter...

Anders Troback freebsd at troback.com
Fri Apr 3 14:17:33 CEST 2009

Hej!

Jag har en PC som jag vill köra FreeBSD på men ibland "klibbar" en
tangent fast och fyller skärmen! har provat med andra tangentbord. Har
provat med STABLE, CURRENT och PC-BSD (vad de nu kör under) med samma
resultat (värst var nog PC-BSD, kunde inte installera alls för när jag
skulle skriva in pass för root så hängde sig första bokstaven och
sedan var det kört)! Har även provat med Debian och där fungerade det!

Har även provat att uppdatera BIOS (det är en Dell Optiplex 360) men
det gjorde ingen skillnad!

Någon som har några idéer?

Tack!

\\anders