Borta från nätet ett tag...

peter h peter at hk.ipsec.se
Tue Sep 30 23:17:27 CEST 2008

On Tuesday 30 September 2008 10.15, Artur Grabowski wrote:

> Du testar inte dina backuper heller?

Visst gör jag det. Ett bra sätt att "bränna in" nya diskar är att restore ett
"slumpvis valt filsystem".

Nästa fråga  Eller kanske hellre, avsluta tråden.

Vi har olika syn på somliga saker, varför inte lyssna och lära
i stället för att kasta paj ?

> //art

        Peter Håkanson

        There's never money to do it right, but always money to do it
        again ... and again ... and again ... and again.
        ( Det är billigare att göra rätt. Det är dyrt att laga fel. )