Vilken server...

Michael Josefsson mj at isy.liu.se
Fri Nov 28 09:15:21 CET 2008

Tack alla som svarat. Jag har läst med intresse.

Så om man kan räkna med en två års livslängd på en server så är ju
inte bättre eller sämre än vilken pc som helst. Dvs det går lika bra -
och blir billigare - att köpa vilken "bordspc" som helst och sen byta?

Vore ju kul om man kunde köpa kvalitet som håller för en gångs skull.
Men då är man tydligen i fel bransch. Man skulle hålla på med matte
istället, räknereglerna är invarianta över tid...

/Micke