Ãr FreeBSD nÃ¥got att överge?

G Hasse gorhas at raditex.se
Sun Jun 1 23:04:08 CEST 2008

Hej!

Nu har jag i snart en månad kört Ubuntu. Och jag ställer
mig frågan: Är det dax att överge FreeBSD? Allt bara funkar.
Utan problem och utan en massa strul. Visst är det kul att
kompilera ihop alla program - men när man inte upplever att
detta behövs... Det är inte lätt att lämna en gammal trotjänare
bakomsig - men jag är nog lite benägen.

Hur många av FreeBSD avatarerna kör både någon ny modern Linux
(som Ubuntu) och FreeBSD?

--
Göran Hasse

Göran Hasse           email: gorhas at raditex.se  Tel: 019-450105
Raditex AB             http://www.raditex.se
Planiavägen 15, 1tr                             Mob: 070-5530148
131 34  NACKA, SWEDEN                         OrgNr: 556240-0589
VAT: SE556240058901