Timeout från ssh - lösningen

G Hasse gh at raditex.se
Fri Jan 18 11:13:47 CET 2008

> Det tror jag också. Två timmar låter precis som keepalive.
>
> Göran, från vad för slags maskin SSH:ar du?

Noop. Det var DSL modemet som la sig i förbindelsen. Nu är det
bytt och allt fungerar.

--
Göran Hasse

Göran Hasse            email: gh at raditex.se     Tel: 08-6949270
Raditex AB             http://www.raditex.se
Planiavägen 15, 1tr                             Mob: 070-5530148
131 34  NACKA, SWEDEN                         OrgNr: 556240-0589
VAT: SE556240058901