köpa openbsd

Joakim Aronius joakim at aronius.com
Tue Nov 20 14:33:50 CET 2007

Tjena,

Som flera andr skriver, beställ från Wim på KD85.org (direkt eller via officiella hemsidans referens till order i EU). Funkar jättebra, vill man ha grejerna tidigt efter release så får man beställa tidigt men jag har inte haft något strul.

Jag har aldrig använt skivorna eftersom ftp är smidigare men köper numer varje release+t-shirt ibland, känns bra att stödja projektet och det blir många snygga klistermärken. :)

/Joakim