köpa openbsd

Åke Nordin moose at enting.se
Tue Nov 20 00:01:51 CET 2007

staffan at sakerhetspolisen.se wrote:
> Hej
>
> Vart köper ni OpenBSD?
> Har under årens lopp köpt från den officiella svenska leverantören
 > Nohup AB. Dock brukar det var lite si och så med leveranstider och
 > respons från dem.

Lasse har nog en hel del annat att göra, Nohup's bokhandel var väl
mest en bisyssla för honom om jag minns rätt. Webbshopen bär
syn för sägen eftersom 3.9 är en "nyhet" där... Litet ironiskt
eftersom Nohup forkade ur Kytt för att Kytt skulle kunna
koncentrera sig på sina projekt.

Vi på Netia har handlat av Wim på KD85 sedan 3.0 tror jag. En
förbeställning kom väl inte direkt samtidigt som man började
läsa alla andras glada utrop om deras nya skivor, men vi hade
visst köpt några udda tröjor oxxo så det var väl en udda leverans
att packa. Annars har det alltid gått som smort. Korrekt momsade
fakturor är inget problem alls om man bara följer instruktionerna
om "Intra-community VAT".

--
  .
  Ake Nordin <moose at enting.se> Unix/net geek, Netia.se consultant.