Att använda_Compac_Flash_minne_som_hårddisk?

Magnus Danielson magnus at rubidium.dyndns.org
Tue May 22 19:41:19 CEST 2007

From: Robert Malmgren <rom at romab.com>
Subject: Re: Att använda_Compac_Flash_minne_som_hårddisk?
Date: Tue, 22 May 2007 19:05:02 +0200

Hoy Rom!

> Där ser du kenta, du skulle lyssnat på mig när jag skrev *precis det* på
> exaktlistan någon dag tidigare!
>
> ...och se nu till att plocka hit farbror PHK om ni skall försöka bygga
> något dylikt på jobbet. RFB-metoden, lixom.
>
> ;-)

Ja, det är rätt metod (TM). Jag håller med min gamla kollega rom! :-D
SR måste väl kunna pynta lite? (sen vet vi ju att det hamnar i bra fickor)

Poul-Henning är ju trevlig. Senast han var i stan så vart han hem till mig för
att titta på atomur och sen drog vi in till stan så bjöd jag honom på middag
och öl på Akkurat. Någon av alla gånger jag är i Danmark skall jag se till att
hälsa på honom.

Han har en knepig dansk dialekt, och både han och jag var dö-trötta, vilket
inte hjälpte. Nåja.

MVH
Magnus - har fått massor av danska vänner på senaste året