Hur övertalar man sin PHB?

peter h peter at hk.ipsec.se
Mon Jan 22 22:08:39 CET 2007

On Monday 22 January 2007 21.48, Peter Andersson wrote:

> Inte mycket, ber om ursäkt. Uppfattade frågan mer som:
> Jag vill inte ha någon propertiär lösning av någon tillverkare som inte
> stödjer OpenSource men vill ha en supportad lösning som mina chefer kan
> acceptera. Finns det någon som har någon idé?
>
> Så strunt i att jag kom med ett förslag.

Hmm. Det är nog Jag som skall be om ursäkt för "onödiga påhopp"
Ibland är fingrarna snabbare än hjärnan och blixten.

Det är naturligtvis bättre att vi har alla OpenSource åsikter
representerade, och javisst platsar även suze här ( en stor del
av userland är detsamma så även userland problem)

Än en gång peter, jag ber om ursäkt. Kom gärna med förslag.

> /Peter

        Peter Håkanson

        There's never money to do it right, but always money to do it
        again ... and again ... and again ... and again.
        ( Det är billigare att göra rätt. Det är dyrt att laga fel. )