Processor modell

G Hasse gh at raditex.se
Fri Jan 19 11:16:43 CET 2007

On Thu, Jan 18, 2007 at 06:10:51AM +0000, Micke A wrote:
> En Mac MINI har jag tänkt på, men vill ha möjlighet att sätta in 2
> diskar så jag kan spegla dem. Den möjligheten har inte Mac Mini.

Och varför skulle du vilja spegla diskar? Är det inte bättre att
köra rsync lite då och då för att spara data?

Med dagens stora chach:ar på diskar så fungerar ju inte spegling
i alla fall.

--
Göran Hasse

Göran Hasse            email: gh at raditex.se     Tel: 08-6949270
Raditex AB             http://www.raditex.se    Fax: 070-??????
Planiavägen 15, 1tr                             Mob: 070-5530148
131 34  NACKA, SWEDEN                         OrgNr: 556240-0589
VAT: SE556240058901