Jag behöver SC-nic till NetBSD..

Niklas Hallqvist niklas at appli.se
Wed Jan 17 17:11:27 CET 2007

Marcus Nilsson wrote:
> Hej,
> Jag behöver köpa in ett gigabitnätverskort med sc-anslutning för
> NetBSD 3.1 på i386. Använder idag ett Netgear GX620 med ti(4) som
> fungerar okej, men har svårt att hitta fler sådana.
>
> Någon som har tips på kort som fungerar väl i NetBSD?
>
> Mvh Marcus

Jag kan troligen fixa ner ett begagnat Tigonkort till dig, vad tycker Du
att det är värt?
Kollar sent i kväll vad jag har hemma, men tror jag har ett halvdussin kort,
men vill nog ha en del i reserv kvar, jag nyttjar dem själv.
Frugan jobbar i på universitetet även om hon just nu bara är nere
i Växjö någon dag i veckan.

Niklas