OT: SGI hårdvara bortskänkes

Daniel Gustafsson daniel at hobbit.se
Mon Feb 5 09:55:50 CET 2007

Hej!,

Lite off-topic men jag hoppas ni har överseende.

Då jag lämnar landet för gott inom kort (tackar BUS för många års
trevlig läsning och hjälp) tvingas jag nu dessvärre röja min vind,
varpå jag hittade en fin gammal burk jag temporärt räddade undan Sysavs
container. Det finns iofs (mig veterligen) ingen BSD som fungerar på
denna maskinen men någon av er kanske är intresserad ändå. Det är en
Silicon Graphics Indigo2 Solid Impact med en 17" Sun skärm, mus +
tangentbord och extern CDRom (Plextor). Minns inte riktigt RAM
bestyckning men det bör vara 384Mb eller mer. Några IRIX skivor,
Netscape Fasttrack server samt lite manualer finns även.

Om någon vill ha den är den gratis för avhämtning i Malmö, jag är fattig
student och har inte råd att skicka den nånstans.

	mvh ./daniel
--
daniel gustafsson ; daniel at hobbit dot se ; http://www.rastplats.se/